måndag 11 februari 2008

Äntligen

Idag har vi äntligen umgåtts med vänner igen efter två veckors isolering med feber, snor, halsont och hosta... Idag var vi hemma hos Fia och hennes mamma och lekte, där var även Wille och Albin. Efter lek och lunch gick vi till stan där vi mötte upp Eddie och Olle med mammor.

Så här såg det ut utanför Eleraff strax efter lunch...

...och efter timmar av gående intog vi McDonalds.

Två sötlökar!

På hemmaplan har nu Mamman och Pappan fått en farlig liten son, som allra helst gör det här om dagarna.

Kan själv!

...enkelt!

Jag kan...

...balansera!
och rör mig inte, för då skriker jag!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halleluja moment! Jag ska till POP imorrn! ;-) Så skönt att ni är på benen igen o kan vara ute! Saknar er! Massa kramar Malmö

Anonym sa...

Arvid behöver 3 saker.
1. P-skiva för barnvagn
2. Låna pappas klätterutrustning.3
3. låna mammas cykelhjälm.
Kram från mormor o morfar

Anonym sa...

Hej hopp! Här är jag igen. Längesedan jag läste, men jag blir lika förvånad och impad som vanligt! Kan han klättra upp i soffan, SJÄLV!!?? *jösses* Är han inte yngre än Moa?! Moa kan inte ens klättra upp själv, än mindre ställa sig på kanten... Kanske jag ska vara glad för det? ;-)

Kram.