tisdag 9 oktober 2007

På resande fot

Mamman och sonen har varit hos mormor och morfar på landet ett par dagar och där har vi hittat på en massa skoj. Pappan kommer hem på torsdag, äntligen! och därmed kameran. Sonen har blivit väldigt mammig och sover inte särskilt bra om nätterna, vaknar måååååååånga gånger. Behöver Mamman säga att hon är trött?!

Ett litet bildsvep från visiten hos mormor och morfar

vad vore ett besök på landet utan att gunga?

somnade i Mammans famn efter vällingen

bad i diskhon

mormor och morfar tävlade i blöjbyte! Det är ju lite andra modeller nu än på Mammans tid...

Annars har det varit som vanligt för Mamman och sonen dessa dagar då Pappan (och kameran) varit på resande fot. Fikor, kompisbesök och öppna förskolan har stått på schemat, men snart...blir det pappamys!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hi Hi, vem vann tävligen?

Anonym sa...

Moa sitter här i mitt knä och såg Arvid på bilden. Så nu tjatar hon: Guuuuuu, guuuuuu.... (=gunga)

:-)

Kram.

Hanna ♥ sa...

Jag kan glädj adig lite med att det inte bara är Arvid som sover dåligt, O vaknar mcyket och kan inte komma till ro. Nu har han även börjat bajsa på nättern (dålig vana) inte mycket nattsömn här inte! Jag hoppas att tänderna kommer upp snart som jag misstänker att det är!

Marina sa...

shit, den där vassa skinkgaffeln i bakgrunden från diskhon sett, låter han verkligen den vara ifred? Ja, jag hade visst mina barnsäkringsglasögon på mig. Tar av mig dem nu. ;-)