tisdag 2 oktober 2007

Pappan i utlandet

Pappan fick for sig att det var viktigt med att ga en kurs i Pisa, Italien. "Sensor Systems for Biological Threats: The Algal Toxines Case" hetter den visst, kursen alltsa. Viktigt...


Jaha, sa var man ute och flog. -Titta, Alperna!

Jaha! Vad pagar har da? Inget bagage....

Lite bilder fran boendet. Ett gamalt kloster, helt ok... En klocka ringer 7.30 dags att ga upp. Ingen match for mig, jag har legat under hardtraning ett par manader. Fraga Ungen.

Har spenderar jag dagarna, forelasningar i 1.5 timmars pass. Jisses! Italiernarna ar galna. Tandpetare eller tandstickor ar det enda som hjalper...

...och en riktigt hemsk bild pa mig.




Vaskan dok upp. Nu var det bara att hanga pa en bilfard genom Pisa med en "local".
bilbalte: Nej
platskador pa varje bil: Ja
flitigt anvandande av tuta: Ja
respekt for hastighetsbegransning: Nej
Herrejavlar...

Men det gick ju bra till slut.

Puss Ungen & Mamman

1 kommentar:

Anonym sa...

Fuskigt att mamman o ungen inte fick följa med tycker jag! ;-)